Shanghai Napló

Az élet ajándékaként egy ideig Shanghai a lakóhelyünk, itteni életvitelünket, tapasztalatainkat, élményeinket szeretném megosztani elsősorban családainkkal, barátainkkal, illetve hasznos útleírásokat, tippeket adni az utazóknak.

Szállások világszerte

Ha itt kattintasz az AGODA-ra vagy a BOOKING.COM-ra, olcson tudsz szallast foglalni es a blogot is tamogatod.

Accomodations

Booking.com

Autó bérlés!

Légszennyezettség

Időjárás

booked.net

Friss topikok

  • Vadrozsa: @_Toto_: Koszonom! Ez is jo mondas, tetszik :) Most is itt vagyok, eszaknyugati allamokban csavar... (2024.02.16. 17:20) India
  • gigabursch: Nagyon klassz lett, köszönöm! Ha van még, ne tartsd vissza! (2023.12.19. 16:27) Urumqi
  • Vadrozsa: En koszonom, hogy olvasod es ertekeled! :) (2023.10.03. 10:13) Turpan
  • gigabursch: Szép lehetett (2023.10.03. 01:59) Tianchi, avagy a Mennyei tó (Heavenly Lake)
  • gigabursch: Köszönöm, tetszik ez a sorozat! (2023.09.27. 00:55) Tashkurgan

Címkék

allatvilag (2) Brunei (1) bucsu (3) Cat Ba Island (1) Chongqing (2) Covid (6) Cu Chi alagutak (1) Dali (1) Del-Korea (4) Dengfeng (5) epiteszet (19) Expo terulete (1) fejlodes (3) fesztivalok (3) Fulop-szigetek (5) gasztronomia (23) Golden Bridge (1) gondolatok (15) Guilin (4) Guoliang (1) gyumolcsok (1) Hainan (1) Haiphong (1) Hangzhou (1) Hangzhou Bay (1) Hanoi (1) Harbin (3) hatosagok (1) Ha Giang (1) Henan (11) hetkoznapok (19) hirek (8) Hoi An (2) Hong Kong (1) Hong Kong es Makao (1) Ho Chi Minh (Saigon) (1) Hudec (3) India (1) ismerkedes (5) Kambodzsa (1) Kashgar (1) kertek (3) kiallitas (5) kinai modra (43) kinai szokasok (4) kinai ujev (1) kirandulas (40) kolbasztoltes (3) kolostorok (5) korhaz (3) kornyezetvedelem (4) kultura (31) Kunming (1) lakas (2) lakasunk es kornyeke (5) legszennyezettseg (1) Lhásza (4) Lhasza (1) Lijiang (1) Longmen-barlangok (1) Luoyang (2) Makaó (1) Malajzia (8) Mekong-delta (1) Mui Ne (1) muveszet (21) muzeumok (13) Nanping (1) Nemzeti Park (1) Nha Trang (1) parkok (10) Peking (6) piac (10) Qingdao (1) Shanghairol (26) Shanghai Botanical Garden (1) Shangri-La (1) Shaxi (1) Shenzhen (1) Suzhou es Tongli (1) Szingapur (1) szorakozas (10) szosszenetek (1) Taiwan (1) templomok (8) termeszet (4) Thaifold (6) Tibet (13) tortenelem (19) Uj-Zeland (14) ujgurok (1) ujsaghirek (11) unnep (13) utazas (101) varosnezes (28) vasarlas (6) Vietnam (21) vizivaros (4) White Horse Temple (1) Xian (2) Xidang (1) Xinjiang (13) Yuanyeng (1) Yubeng (1) Yunnan (7) Yuntai Geopark (1) zene (1) Zhangjiajie (2) Zhujiajiao (1) zoldsegek (1) Címkefelhő

2011.12.07. 06:53 Vadrozsa

Gym & Swimming Pool

A kiado lakasok jellemzoinel nem marad el a "Club membership cards" feltuntetes. Tehat a berleshez jar a konditerem es uszoda hasznalata. Nagyon kivancsi lettem mennyi lehet egy tagkartya,  ha ennyire reklamozzak.

Bementem a legkozelebbi konditerembe, ebben a hazban lakast is neztunk. Nem mondom, nagyon jol felszerelt, sok modern gep, futopadok, tobb terem, uszomedence, oltozo is rendben..stb.

Kerdezem a havi berlet arat, megint meglepodes, hebeges-habogas-makogas..., odasereglett kb. 7-8 alkalmazott, de egyikuk sem ertette amit kerdeztem, vagy nem tudtak valaszolni. Akit kerdeztem olyan zavarban volt, hogy mar nekem volt kellemetlen. Lehajtotta a fejet, tette-vette a papirjait...

- Itt valami nem stimmel- gondoltam magamban.

Miutan megegyszer megismeteltem, elmutogattam a kerdesem, megszolal: 700 RMB / ho  (kb. 80 €).

Ezt kicsit soknak talaltam es kerdeztem: 1 fore ertendo az ar?

Mondanom sem kell, ezt megint nem ertette, vagy nem akarta. Kuzdelmunket latva odajott egy dorzsoltebb kollega, maris a tenyerembe csusztatta a nevjegykartyajat, ot keressem, ha barmit szeretnek.

-Beszel angolul?-kerdeztem. Cinkosan mosolygott es bolintott. Valamiert megsem ereztem, hogy biznom kell benne. Raneztem a nevjegyere: Peter Pan. Tudom a neveken nem er gunyolodni, de majdnem szemberohogtem.

Kerdezi, mikor dontom el, hogy jovok?

Most en lepodok meg.

- Egyelore csak erdeklodtem az arakrol, talan holnap, talan jovo heten..., de megis miert???

- Mert elofordulhat, hogy felemelik az arat.- dadogja az elobbi

- Tenyleg? ha nem dontom el ma, akkor holnap mar felemelik?? es megis mennyire?? 1000 RMB-re?? milyen uzletpolitika ez? - emeltem fel a hangom?

Masnap egyik ingatlanos ugynoktol megtudtam, egy havi berlet ara 250 RMB/fo.

No comment.

 

Szólj hozzá!

Címkék: kinai modra


A bejegyzés trackback címe:

https://shanghaibanelni.blog.hu/api/trackback/id/tr743425833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása